Maison

Garanție

Condiții de garanție

Garanția acoperă bunurile de consum durabile achiziționate în cadrul unui contract de consum în conformitate cu Decretul Guvernului 151/2003 pe teritoriul administrativ al Ungariei.

Produsele marca DITEC comercializate de Automata Bejáratok Specialistája Kft., În mod implicit, oferă o garanție de 12 luni, care poate fi prelungită printr-un contract de întreținere pentru maximum 5 ani pentru produsele rezidențiale și maxim 2 ani pentru produsele industriale.

Este o condiție obligatorie a perioadei extinse de garanție ca întreținerea să fie efectuată de un dealer sau revânzător certificat DITEC cu următoarea regularitate:

Pentru motoare rezidențiale: cel puțin o dată la 12 luni

Pentru motoare rezidențiale, dar pentru utilizarea în condominiu: cel puțin o dată la 6 luni

(OBBI, PWR, ARC, FACIL, CUBIC, CROSS5-8, Neos)

Pentru motoare industriale și bariere: cel puțin o dată la 6 luni

(QIK-CROSS18-19-30)

Uși automate și uși de deschidere pentru automatizări: minim 6 luni

(REX, VALOR, WEL, SPRINT, DAB105-DAB205)

Pentru uși industriale din PVC de mare viteză: cel puțin o dată la 6 luni

(Inteligent, sector, trafic)

Pentru porți industriale: cel puțin o dată la 6 luni

(LISABONA)

Pentru a valida garanția, compania de întreținere trebuie să păstreze o Listă de întreținere, care trebuie prezentată la serviciul ABS Kft.!

Instrucțiunile de întreținere pentru grupele de produse și fișa de întreținere pot fi descărcate de aici!

Garantie extinsa:

Dacă produsele enumerate mai jos sunt instalate și întreținute de către dealeri și revânzători DITEC calificați, perioada de garanție se prelungește la 60 de luni:

Automatizări ale porților batante:

OBBI, PWR25, PWR35, PWR50, ARC, FACIL, CUBIC

Automatizări pentru porți glisante: Neos300, Neos400, Neos600

Automatizări pentru uși de garaj:

TOP603H, TOP903H

Administrarea garanției produsului (eventual răscumpărarea produsului) este întotdeauna gestionată de serviciul nostru profesional.

Răscumpărările din motive care nu constituie garanție la cererea clientului pot fi rambursate de compania noastră la valoarea de achiziție.

Instalarea și reglarea dispozitivului nu este este acoperit de obligațiile de reparare a garanției. Ne angajăm la comanda clientului pentru o taxă separată.

Garanția și cererea de garanție se bazează pe Budapest 1211 II. Rákóczi Ferenc út 335 / A. poate fi validat în serviciul profesional care operează la. Orele de serviciu H-P de la 8:00 la 17:00.

Nu oferim nicio garanție pentru probleme de incompatibilitate legate de produse non-DITEC la achiziționarea de piese sau accesorii.

Instalatorul își poate revendica cererea de garanție prezentând eticheta de identificare de pe produs și factură.

Eticheta de identificare de pe produs, absența unei facturi, deteriorarea sau orice reparare ulterioară, ștergere, rescriere, introducerea de date false vor invalida garanția.

Utilizatorul își poate revendica cererea de garanție cu un card de garanție sigilat furnizat de instalator la instalator.

Nerespectarea acestui lucru, deteriorarea cardului de garanție sau orice reparare ulterioară, ștergere, rescriere sau introducerea de date false vor invalida garanția.

 

Motive suplimentare pentru pierderea garanției:

– Arsuri, fracturi, fisuri sau alte deteriorări vizibile ale produsului.

– Utilizare necorespunzătoare.

– Sarcini mecanice sau electrice care depășesc parametrii specificați în descrierea produsului produsului, alte utilizări neintenționate

– Depozitare necorespunzătoare

– Defecțiuni datorate daunelor elementare

– Lucrările de instalare, reparare și asamblare a produsului nu au fost efectuate de către o persoană cu autorizațiile corespunzătoare pentru realizarea acestuia, ci de către o terță parte sau de către client.

– Eșec din cauza evenimentelor externe din timpul transportului sau al exploatării.

Defecte fără garanție:

– Probleme de incompatibilitate

– Uzură naturală

Dacă produsul este reparat, perioada de garanție va fi prelungită cu timpul petrecut în service, cu excepția cazului în care defectul a fost de natură fără garanție.

Dacă se solicită repararea produsului, perioada de reparație este de 30 de zile lucrătoare, care nu include data depunerii. Pentru reparații mai lungi de 30 de zile, produsul va fi înlocuit la cererea clientului.

Compania noastră poate stoca gratuit produsul trimis pentru reparații timp de 30 de zile, după care percepem o taxă de depozitare.

Conform decretului 351978 MT, compania noastră este obligată să furnizeze serviciul de furnizare și reparații timp de 8 ani.

În cazul în care reparația arată că defectul nu are caracter de garanție, compania noastră își rezervă dreptul de a percepe taxa de service curentă.